درباره وب
عاشقان سید الشهدا
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه




نویسندگان


پیوند ها
وطن
Mint
ثقلین
بامزه
گلبرگ
معراج
معراج
قاصدک
خاطرات
کدو آذین
نامبر وان
شباهنگ
iranzare
کلبه1001
گچ و تخته
خلقت خدا
مجله فیلم
کلبه نشین
شوق پرواز
I Love you
عاشقانه رند
در حریم رضا
بیا فقط بخند
دانلود موزیک
عروج لاله ها
جنگ قلم ...
کلبه ی بارانی
نعلین سایبری
جنت اباد جنگل
خاکیان افلاکی
بلاگ عشق 1
..:: حجره ::..
اخبـــار فیزیک
مطالب مذهبی
بهونه ی حرمت
بیداری اندیشه
خانمی و آقایی
کره ای - ایرانی
سرداران شهید
حسابداری سبز
جملات عاشقانه
خاطرات یک برگ
تدریس خصوصی
فروشگاه پارسی
شهدای زنجانرود
پرچم 3رنگ ایران
خوش صدا موزیک
نغمه های کودکانه
فرهنگیان بسیجی
بچه مدرسه ای ها
حماسه های پایدار
درد نوشته های من
یاس کبود *رضوان*
داستان و سرگرمی
امپراطوری قلب ها
وبلاگ در هم بر هم
سرباز صاحب الزمان
دنیای عشق و خنده
همچنان ایستاده ایم
سید محمدجواد ذاکر
وبلاگ علیرضا وحیدی
وبلاگ علیرضا وحیدی
قرارگاه فرهنگی حنفا
دلم برات تنگ شده....
آموزش دین و زندگی 1
جدیدترن موزیک های رپ
اجتماعی/ولایت=امنیت/
˙·٠•●♥دختر آفتاب♥●•٠·˙
"""❤ مطــالـب زیـــبـــا ❤ """
معبر سایبری شهید اطهری
◕زنگ تفریح جوانـــــــــــی ◕
فروشگاه اینترنتی بهمن 1390
دبستان غیردولتی مهدی(عج)
برنامه ریزی و مشاوره تحصیلے
پایگاه متون شجره طیبه صالحین
حماسه سیاسی،حماسه ی اقتصادی
لبیکـ یا خـامـنـهـ ایـ لبیکـ یا حـسـیـنـ استـ
پایگــاه ســـربازان گمنـــــام امــام زمــــان(عج)

نویسنده :مرداس
نوشته شده در :۰۸/۱۳

با سلام به وبلاگ عاشـــــــــ سیدالشهداــــــــــــقان خوش آمدید

 

برای تبادل لوگو و لینک می توانید در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید

برای خرید قالب وب به اینجا کلیک کنید

برچسب ها : تبادل لینک

نظرات (۶۸)


سلام بچه کجای؟
پاسخ:
نوشتم که استهبان استان فارس

میتونم بپرسم فامیلیت چیه؟
پاسخ:
شما هم شهری هستید ؟

سلام آره مگه وبی که براتون گذاشتم رو نگاه نکردید.
پاسخ:
اونو که بله ولی نمیدونستم برا شماست
از اونجا که  وب شما رو دست دانش آموزا میگرده شرمنده نمیتونم فامیلمو بگم

سلام.شما لینک شدید.لطفا من را هم با این اسم لینک کن اخبار فیزیک...ممنون............http://physics-izeh.mihanblog.com/
پاسخ:
لینک شدید

سلام
لینکتون رو تایید کردم
ممنون میشم لینکم کنید
http://threshold-98.mihanblog.com/
پاسخ:
لینک شدید

باسلام شمالینک شدیدلطفامرابانام اجتماعی/ولایت=امنیت/به آدرس ذیل لینک نمائید.متشکرم
http://rouhigol.com/
پاسخ:
لینک شدید

با سلام ممنون از اینکه به وبلاگ شهدای زنجانرود سر زدین با افتخار لینک شدید. التماس دعای شفای مریضا
پاسخ:
 لینک شدید 

لینک شما تایید شد ... لطفا لینک بالا رو تایید بفرمایید ...
پاسخ:
لینک شدید

سلام
وبلاگ زیبایی دارید طبق درخواست شما وبلاگ شما را لینک کردم حالا نوبت شماست
پاسخ:
لینک شدید

سلام عزیز جان لینک شدی
پاسخ:
لینک شدید

سلام
خوبی؟...
ما که لینک کردیم...منتظریم شما هم لینک کنین...
یا الله
پاسخ:
لینک شدید

سلام
قالب وبلاگت رو چه جور مذهبی انتخاب کردی؟
پاسخ:
فقط تو css قالب دست آوردم 

سلام
از اینکه به وبلاگم اومدین ممنون!
من شما رو لینک کردم ، اگه مایل بودین شما هم میتونید منو لینک کنید!

با سلام
لینک شما تایید شد...
لطفا وبلاگ بنده رو با عنوان "خاطرات یک برگ" لینک کنید
با تشکر
پیتر
پاسخ:
لینک شدید

سلام دلاور لینگ شدی

با سلام وبلاگ شما در لینک وبلاگ ما ثبت شد .
لطفا اقدام نمایید.
با تشکر و ممنون

سلام علیکم برادر

من شما رو با افتخار تمام ثبت شدید

یا علی
پاسخ:
لینک شدید

لینک شدید
پاسخ:
لینک شدید

سلام
با افتخار لینک شدید
لطفا منو هم با نام وبم لینک کنید
ممنونم
پاسخ:
لینک شدید

با افتخار لینک وب شما در وبلاگ من ثبت گردید. یا علی
پاسخ:
لینک شدید

من لینکت کردم توهم لینک کن
پاسخ:
لینک شدید

سلام داداش با عرض خسته ناشید و خدا قوت به اطلاع می رساندشما لینک شدید
پاسخ:
لینک شدید

سلام داخل وبم ثبتت کردم ثبتم کن www.moviemag.mihanblog.com
پاسخ:
ثبت شدی

سلام.
من لینک شما روتاییدکردم لطفا شماهم منولینک کنیدوخبربدید.
باتشکر.
پاسخ:
لینک شدید

سلام موافقم

من رو با اسم تدریس خصوصی لینک کن و بگو من شما را با چه اسمی لینک کنم

سلام!
من شما رو لینک کردم شما هم منو با نام دنیای مریم بانو لینک بفرمایید
پاسخ:
آدرس وبتون لطفا
من که حافظم اینقدر قوی نیست

باسلام...ادرس وب شما در حریم رضا لینک شدید..............
باسپاس

























پاسخ:
لینک شدید

سلام
احسنت
شمادر حجره لینک شدید در صورت تمایل لینک بفرمایید
حفظکم الله
پاسخ:
لینک شدید

سلام.
لینکی ..وبلاگت عالیه
موفق باشی
پاسخ:
لینک شدید

با عرض سلام واحترام خدمت شما عزیزان ما شما رو لینک کردیم،داش عرفان (احمدزاده) 3 سال همکلاسی من بود الان جدا شدیم.
پاسخ:
لینک شدید

سلام عزیزم خوبی میخواستم اگه میشه تبادل لینک کنیم
پاسخ:
لینک شدید

باسلام شمالینک شدید لطفا مرا بانام اجتماعی نغمه های کودکانه لینک نمایید.
http://song1360.mihanblog.com

لینک شدید
پاسخ:
لینک شدید

سلام وبلاگ قشنگی درست کردی موفق باشی میشه لینک من هم تایید کنید مرسی

سلام لینکتون را پذیرفتم
پاسخ:
لینک شدید

سلام.
با افتخار در وبلاگ ما لینک شدید.
ما را با عنوان " خاکیان افلاکی " لینک بفرمایید.
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
لینک کنید

سلام
لینک شدید
تمام
پاسخ:
لینک شدید

سلام مهندس
وبلاگ جالبی داری و ممنون که سر زدی
لینکت رو تایید کردم
اگه خواستی منو با اسم کلبه بارانی لینک کن
موفق باشی
پاسخ:
لینک شدید

سلام خسته نباشید
بله من لینک میکنم
انشاالله موفق باشید و حاجت روا
التماس دعا
پاسخ:
لینک شدید

شما با نام عاشقان سیدالشهدا در وب لاگ بچه مدرسه ای ها ثبت شدید
پاسخ:
لینک شدید

باسلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی
و ضمن تشکر از حضور گرم شما در وبلاگ بنده.
وبلاگ شما با موفقیت ثبت شد. آرزوی موفقیت روز افزون را برای شما خواستارم.
باسپاس سهیلا
پاسخ:
لینک شدید

وبلاگ جالبی داری.ان شاء الله موفق باشی.
لینکت رو تایید کردم
اگه خواستی منو با قرارگاه فرهنگی حنفا لینک کن
پاسخ:
لینک شدید

وبلاگ جالبی داری.ان شاء الله موفق باشی.
لینکت رو تایید کردم
اگه خواستی منو با نام قرارگاه فرهنگی حنفا لینک کن

ما شمارو لینک کردیم منتظریم تا شما مارو لینک کنین

…هر انسانی که متولد میشود نشان دهنده این است که خدا هنوز از انسان ناامید نشده است.....

باسلام شما در سایت جنت آباد جنگل باافتخار لینک شدین.لطفا نسبت به لینک کردن ما دروبلاگتون اقدام فرمایید.
پاسخ:
لینک شدید


لینکتون تائید شد
انشالله موف باشید
پاسخ:
لینک شدید

سلام دوست عزیز
لینکتون تایید شد
ازمنم تایید کنید
تشکر
یاحق

˙·٠•●♥دختر آفتاب♥●•٠·˙
http://young-happy.mihanblog.com
پاسخ:
لینک شدید

بسمه تعالی
با سلام خدمت شما دوست گرامی
وبسایت "همه جای جهان " با آدرس اینترنتی ( http://allofworld.ir)
در نظر دارد در جهت افزایش آمار بازدید کنندگان سایت شما دوست عزیز و وبسایت مربوطه با وبسایت شما تبادل لینک داشته باشد
در صورت تائید وبسایت ما توسط شما لطفا وبسایت ما را لینک کرده و آدرس صفحه ی لینک را به ما ارسال کنید تا سریعا شما را در لیست پیوندهای سایتمان قرار دهیم. باتشکر

من شما را لینک کردم لطفا مرا لینک کنید
پاسخ:
آدرس وب ؟

باسلام خدمت شما لطفا به وبسایت من سربزنید وبه وبسایتم رای بدین.ممنون
http://saeedmehdizade.ir
راستی هنوز که منو لینک نکردی!!!!!!!!!!!
پاسخ:
رای دادم لینکم شدی

لینکتون تائید شد
پاسخ:
لینک شدید

سلام وبلاگ خوبی دارید امیدوارم موفق باشید
اگر خواستید میتونیم تبادل لینک کنیم
باتشکر
پاسخ:
لینک شدید

سلام دوست عزیز
واقعا وب خوبی داری
مایل به تبادل لینک باشی به وبم ی سر بزن و نظرت رو بگو ممنون

http://chengtabpnu90.rozblog.com/

سلام دوستان به وبلاگ ما سر بزنید.


خیلی ممنون که از وبلاگ ما سر زدید.

موفقم با شما تبادل لینک کنم.

منتظر بوسیدن خاک زیر پایتان خواهم بود.

راهتان پر رهرو باد...

سلام
وبلاگ خوبی داری انشالله زیر سایه امام زمان موفق باشی
دراین جنگ نرم،کافی است هواداران جبهه حق بیدارباشندو بیکار ننشینند چراکه زبان حق همیشه مؤثرتراز زبان باطل است
(مقام معظم رهبری)
اگر با تبادل لینک و لوگو موافقی ما را بانام پرچم 3رنگ ایران لینک کنید و خبر دهید تا شما را لینک کنم
و همچنین میتوانید ادرس لوگو را از وبسایتم دریافت کنید
ممنون
فی امان الله

میلاد امام مجتبی (ع) آمده است

او آمده تا نور به شب ها بخشد روح شرف و عشق به دنیا بخشد
او آمده تا باور وایمان و صفا همراه دو صد عاطفه برما بخشد

سلام

عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام
همچنین

*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام عـــــــــلیکم





با مطــــــلـــــب (بزرگداشت احمد بن موسی کاظم (شاهچراغ))روزم





تشکر و قدردانی تقدیم به شما دوستان و بزرگواران

و همچنان منتظرنظرات ارزشمندتان هستیم


موفق باشید



یا علی

سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

حاوی

1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
7 - کتاب های آموزشی نایاب
و . . . .

سلام و خدا قوت..
اگر قصد تبادل لینک با وبلاگ ما را داشتید در قسمت نظرات پست اول آدرس وبلاگ خود را قرار دهید.

آدرس وبلاگ ما: http://napeyda.blog.ir/
عنوان: منتظرین ظهور (در حال بروز رسانی سریع...)


آدرس وبلاگ ما: http://istadeim.blog.ir/
عنوان: بسیج دانشجویی (در حال بروز رسانی)






سلام
عید شما مبارک
به روزیم با صلوات خاصه ی حضرت امام رضا ع
یاعلی

سلام مهربونم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات

سلام - وبلاگ خوبی داری

دوست داری از تک تک بازدید کننده هات پول دربیاری ؟

در سایت معتبر وطن رنک با دامنه عضو شو و کد رو تو وبلاگت بزار و به ازای هر بازدید کننده از وبلاگ 3 تومن درآمد کن .

پرداخت 3 تومان به ازای هر بازدید کننده
پشتیبانی و تسویه حساب هفتگی
اعتبار و سابقه بالا با آدرس .com
شمارش بازدید عالی و سریع و مطمئن

http://www.vatanrank.com

سلام دوست گلم
از اینکه وبلاگت رو دیدم خیلی خوشحالم
واقعا خسته نباشی
راستش حدود یک ماه هست که یک برنامه ساختم
اما تا الان فقط چند نفر دارن ازش استفاده میکنن
اسم نرم افزارم پیج رنک 8 هست که هر مطلب جدید را با عکس نشون میده مثل:
بازی
عکس
فیلم
آهنگ
و...
ظاهر برنامه مثل ویندوز 8 ساخته شده که اگر ببینی میپسندی که شک ندارم
توی ایران مثل این ساخته نشده
تو بیا و برنامه رو ببین
اگر نپسندیدی اسممو عوض میکنم :D
این هم آدرس پیشنمایش و دانلودش
http://pr8.ir/prog/
اگر مشکلی نیس به دوستات هم بگو دانلود کنن
خودت فکر کن ببین چند ماه واسه یک چیزی وقت بزاری اونوقت کسی دانلود نکنه :((
امیدوارم هرگز این اتفاق برات نیوفته
نظرت برام خیلی مهمه
این ای دی یاهو من:
pr80351@yahoo.com
باز هم بهت سر میزنم
فعلا

سلام لینک شدید: آجرک الله
لطفا"بنده را هم با نام ریاضیات نقی زاده لینک نمایید.
http://hassan-naghizadeh.mihanblog.com
پاسخ:
سلام 
شما هم لینک شدید

سلام.
با افتخار لینک شدید.در صورت تمایل می توانید با نام مجتمع فرهنگی مذهبی ابن حسام لینکم کنی
پاسخ:
لینک شدید


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی